  • Data: 2012-03-22 18:39:40
    Temat: Re: Prawo autorskie - kopia
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2012 18:06, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    >
    > To p2p jest nielegalne?

    Nie, udostępnianie jest nielegalne. A sieć p2p oznacza również
    udostępnianie. Co prawda pan Lawa był łaskaw zauważyć iż niekoniecznie i
    podobno da się pobierać bez udostępniania, więc możliwe, że moje
    twierdzenie było zbyt uproszczone, jednak mi się nie udało osiągnąć
    pobierania bez udostępniania, więc pozwolę sobie podtrzymać to
    twierdzenie, gdyż nawet jeśli są takie techniczne zaawansowane sposoby,
    to istnieje zmierzające do 1 prawdopodobieństwo, że pytający ich nie
    zastosował, bo i po co (powód jest prawny, ale o prawne aspekty pytający
    dopiero pyta).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek