  • Data: 2008-10-14 11:39:41
    Temat: Re: Prawidłowy skręt w prawo
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety w świecie w którym żyjemy, gdy ustawiam się grzecznie w
    > kolejce to czuję się jak frajer gdy widzę większych (tych co
    > niezgodnie z prawem) i mniejszych (tych co czekają na wpuszczenie -
    > zawsze się jakaś matka Teresa znajdzie - zgodnie z prawem(?) )
    > "cwaniaków",

    Ja czuję się jak frajer bo nie kradnę. W związku z tym powinenem zacząc
    kraść? Wzmocni to moje "ego"? Ja tak nie uważam...

    > ...więc zastanawiam się co zgodnie z prawem mogę z tym
    > zrobić.

    Raczej niewiele. Jak nie szkoda Ci auta to najwyżej nagle depnąć na gaz i
    przeorać takiemu fiutowi boczek w jego beemce albo mietku ;-))). Przyznam
    się że nie ma dnia żeby nie nachodziła mnie taka pokusa... W cwaniactwie
    przodują właśnie "biznesmeni" nissanami navaro, mietkami ML czy innymi,
    drogimi gablotami. A słoma z butów wystaje że hej ;-).

    > I tak, postępując jak nasz bohater, nie łamię prawa (chyba?) ,
    > a przy okazji blokuję tych większych cwaniaków, a zazwyczaj jestem i
    > tak szybciej.

    I tak trzymaj. Czasem, ale to naprawdę rzadko, trafi się przejeżdżający
    radiowóz. I wtedy wszystkie cwaniaki nagle wyłączają kierunek i posłusznie
    jadą swoim pasem prosto ;-))). Śmieszny widok...