  • Data: 2008-10-14 11:56:05
    Temat: Re: Prawidłowy skręt w prawo
    Od: "E" <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Szawurski" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gd20fr$19d$1@inews.gazeta.pl...

    > ale oni chcieli zmienić pas ruchu. Nie mają do tego prawa?
    >
    > oraz jazda (stanie)
    >
    > Wykonywali manewr zmiany pasa, tylko z warunków drogowych wynikało, że
    > robili
    > to trochę wolniej niż zwykle. Nie ma rady zmieniając pas, żeby przez
    > chwilę
    > nie znajdować się na dwóch pasach.

    Przypominam tylko iż, powtarzam tylko to co widziałem i oczym mówiła
    drogówka.
    Mają oczywiście prawo zmiany pasa ruchu, ale nie mogą blokować drogi. Jakby
    dojechali do końca to nie byłoby blokowania, gdyż warunki drogowe
    uniemożliwiły im kontynuację jazdy.

    Jeżeli podczas zmiany pasa ruchu staniesz tak, że zajmujesz 2 pasy ruchu, to
    wg. tego co mówiła drogówka jest to złamaniem przepisów KD.

    Na ten temat powinni raczej wypowiedzieć się znawcy KD.