  • Data: 2008-10-14 13:24:11
    Temat: Re: Prawidłowy skręt w prawo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gd24ja$l5d$1@news.task.gda.pl...
    >Jak to ujął jeden filozof: Istotne są wtedy prawa
    >przetrwania. Wtedy tworzy się prawa nadzwyczajne,
    >na zasadzie przyzwolenia społeczności na zachowanie
    >wyjątkowe. A że u nas zdarza się to częściej niż
    >w takiej np. Holandii, to niektórzy się za bardzo
    >przyzwyczajają. I wchodzi im to w nawyk. Kiedyś
    >zapytałem znajomego, dlaczego tak szybko jeździ,
    >całkiem bez konkretnej potrzeby. Odpowiedział, że
    >tak lubi. Najwyraźniej należy on do grupy, która
    >najszybciej odstępuje od jazdy przepisowej.
    >Całkiem spontanicznie.

    Ale oprocz tego ze tak lubi to:
    -po co sie wlec,
    -jeszcze sie bedzie wlokl, wiec trzeba gonic poki mozna,
    -zasnac trudniej,
    -piesi nie wchodza pod kola ..

    >Rozumiem, że trzeba ścigać tych, którzy stwarzają
    >konkretne zagrożenia. Ale i z bezwzględnym wpychaniem
    >się w każdą lukę sie nie zgadzam.

    >Poza tym jestem zdania, że należy trzymać się
    >prawa jak długo się da. Robienie sobie własnej
    >interpretacji powoduje uciążliwości dla tych,
    >którzy się przepisów trzymają.

    Tylko jak to zrozumiec w tej konkretnej sytuacji.
    Nie wpuszczac nikogo z lewego pasa ?
    Czy jechac lewym mozliwie do konca i wcinac sie w prawo .. bo
    zasadniczo omijanie/wyprzedzanie nie jest zabronione ...

    J.