  • Data: 2007-07-18 23:18:26
    Temat: Re: Prawa autorskie(?) (obchodzenie zabezpieczen)
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to> szukaj wiadomości tego autora

    "william" <n...@m...mnie.pl> napisał(a):
    > Nie sprzedajesz kradionego, nie udostępniasz, nie łamiesz licencji. Nie
    > widzę powodou dla którego miałbyś się czegokolwiek obawiać.

    Patrze na to jak na ingerencje w oprogramowanie. Podmieniajac plik aby mogl
    dzialac z utworzona przeze mnie kopia podejmuje sie w moim mniemaniu
    naruszenia... no wlasnie, tutaj Panowie wstawcie odpowiednie sformuowanie,
    ja, byc moze blednie nazwalem to prawem autorskim.
    Zreszta jak zwal, tak zwal, zasadnicze pytanie jednak pozostaje czy oby na
    pewno takie podejscie nie jest naruszeniem prawa?

    Pawel