  • Data: 2005-10-24 21:15:00
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1.Czy metoda "na oko" jest dopuszczalną metodą badania wielkości
    bagażu?
    > 2.Czy mieli prawo mnie nie wypuścić z autobusu i wywieźć gdzieś?
    > 3.Czy mam szansę w sądzie? ( Żeby np. firma kontrolerska poratowała
    > jakiś Dom Dziecka wpłacając parę groszy )

    W Gdyni obowiązuje takie prawo:
    Wysiadałem na przystanku docelowym i zostałem wepchnięty do trojlebusu
    (taki śmieszny autobus na prąd) przez WSIADAJĄCEGO kontrolera.
    Zażądał okazania biletu. Ja mówię, że wysiadam. Niestety był wyższy o
    głowę. Trajtek ruszył. Zadzwoniłem po policję i spokojnie zacząłem
    szukać biletu. Przejechałem ze 2 przystanki zanim znalazłem bilet.
    Okazałem go. Oczywiście Policji ani widu ani słychu. W trakcie
    szukania dzwoniłem jeszcze raz zgłaszając napad. Złożyłem skargę w MZK
    i dowiedziałęm się, że byłem agresywny itd. Zlożyłem skargę do
    Prezydenta Miasta Gdyni Gdyni. Prezydent również stwierdził, że
    naruszyłem porządek publiczny itd. Porządek naruszyłem pewnie faktem,
    że chciałem wysiąść na przystanku docelowym, że wzywałem Policje itd.
    Policjanci w radiowozie, którzy przyjechali odmówili przyjecia
    zgłoszenia o pzestepstwie itd.
    I to jest prawo w wykonaku Policji i urzędników samorządowych w Gdyni.