  • Data: 2005-10-26 03:27:21
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: internauta <s...@l...us> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "aloha" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ogólna

    > No i nie narusza w niczym akurat.

    > tak

    > Ależ on nic nie unieważnił. Jedynie rozporządzeniem dookreślił, to co
    > ustawodawca pozostawił mu do uregulowania.

    to "uregulowanie" nie moze podwazac ustawy. A podwaza notorycznie.

    Niedbala sie klania Lechowi Kutasowi Gardockiemu.

    > and

    > może

    > zatrudnionego

    > stopnia,

    > Będzie dla Ciebie o wiele lepiej, jeśli przyjmiesz, że ustanowione
    > prawo jest zgodne z prawem.

    MOje przyjecie nie ma znaczenia prawnego. A to dyskutujemy!

    > W razie wątpliwości do unieważnienia aktu
    > stosuje się odpowiednie procedury.

    a DEBIL Lech Kutas Gardocki, komuch z PRLu, przemalowany na
    "niezawislego" sedziego nie moze samodzielnie wpasc na ewidentny absurd?

    > Krajowe albo międzynarodowe.
    > Natomiast próba podejmowania polemiki z policjantem na drodze i
    > wykazania mu przykładowo, że żądając zatrzymania się przez Ciebie do
    > kontroli narusza Twoje konstytucyjne prawo do wolności 1 raczej się
    > smutno skończy. Generalnie odradzam.

    Skonczy sie odstrzalem z dwururki na niedzwiedzia w posladek pana
    wladzy. A na dodatek procesem pzreciwko masie spadkowej debila.
    Magdalenka cos mowi? Debile z odrobina wladzy zawsze ja naduzywaja.
    Czasami nabijaja sobie guza, trafiajac na prawnika ktory sie nie boi.

    > Chwilowo nie istotny jest stan umysłowy podejrzewającego. Ustawodawca
    > uprawnienie do zatrzymania obywatelskiego nie ograniczył tylko do
    > geniuszy.

    Oczywiscie. Nawet tego nie zakladal. Dlatego w Konwencji i Konstytucji
    mamy ochorne ofiar a nie debili w mundurkach. A juz napewno nie ma
    rownosci pomiedzy zarzucana strata MPK za biltet a bezpieczenstwem
    obywatlea przed arogancka wladza (art 5 Konwencji).

    Nie ma tez rownosci pomiedzy prawem do miru dmomowego obywatela a
    zarzucanymi stratami Microsyfu.

    Dodajmy, ze nie ma na poczatek zadnych dowodow, ani UZASADIONYCH podejrzen.

    W panstwie prawa trudno jest to zrozumiec...

    > zademonstrował

    > Biorąc pod uwagę, że nie szanujesz innych,

    Boze kochany! Szacunek! Czyj? Dla kogo? Moze najpierw zaczniesz od
    Kutasa Gardockiego zaklepujacego proces polityczny krytyka ZChNu
    Sokolowskiego?

    Kutas Gardocki szanuje cudze poglady polityczne? Strasbourg uznal ze
    nie. Wiec skoro sam Kutas Gardocki nie szanuje innych, to dlaczego

    > to jak sądzę również nie
    > wymagasz od innych szacunku do swojej osoby.

    Zle sadzisz. Wymagam od innych tego samego co ode mnie. Szanuje cudze
    poglady polityczne. Uwazam poglady sa sprawa prywatna. Tymczasem Kutas
    Gardocki uzywa aparatu rzadowego do tresury obywateli o odmiennych
    pogladach politycznych.

    > A wiec w prostych
    > żołnierskich słowach: Nie pier.... .

    Lech Kutas Gardocki nie jest zolnierzem, a prezesem SN.

    Czy mozesz nam przypomniec co ten wypierdek PRLu przysiegal jako
    "niezawisly" sedzia III RP?

    I czy masz odwage porownac wyrok Sokolowskiego z ta przysiega Kutasa
    Gardocekigo?

    > Jeśli chcesz się brać za dyskusje
    > o prawie, to najpierw przeczytaj coś więcej niż świerszczyk z gołymi
    > babami.

    A Strasbourski wyrok Sokolowskiego przeciwko kurwie w todze Gardockiemu
    moze byc?

    > Pewnie nie. Czy to coś wnosi do sprawy? Znam jeszcze kilka innych
    > nielegalnych rzeczy.

    Wnosi. Dzialanosc kryminalana nie jest leglana tylko dlatego ze jest
    dokonywana masowo.

    > Niemcy i Francja. Daktyloskopują w celu ustalenia tożsamości. Anglia
    > też i to chyba ona była prekursorem. Ograniczenia w tym zakresie
    > wynikają z reguły z braku możliwości technicznych.

    Ktory kraj robi to bez podejrzenia POWAZNEGO przestepstwa? Np kiedy
    bezzebny analfabeta kanar w Wachocku tego chce?

    > Watykanu

    > Pomijając kretynizm Twojej wypowiedzi,

    W panstwie prawa wypowiadanie sie NIE na kleczkach o strarcu z Watykanu
    jest oczywiscie ketynizmem.

    > to nie bardzo widzę związek ze
    > sposobem legitymowania.

    I to jest Twoj problem.

    Panstwo prawa. Sprawiedliwosc musi byc po naszej stronie.

    > zapłaty

    > co

    > W przeważającej większości wypadków zatrzymuje się osoby podejrzane, a
    > nie skazane. Tak więc piszesz bzdury.

    Powszechnowsc gwalcenia praw obywatelskich nie czymi tego legalnym.
    Klania sie Niedbala.

    Sam donos na sasiada nie jest ZADNA podstawa przeszukania, a
    kontrowersja odnosnie biletu nie jest NIGDY podstawa naruszenia
    osobistego bezpieczenstwa przewidzianego art 5.

    Coz, w panstwie prawa trudno takie rzeczy zrozumiec...