  • Data: 2005-10-25 02:17:23
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: aloha <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "dora" <d...@s...net> napisał w wiadomości

    > Policjant

    > Co Ty nie powiesz? Zajrzyj do rozporządzenia,

    Rozporzadzenie jest aktem wladzy wykonawczej. Z reguly jest jakas ogolna
    delegacja wladzy ustawodawczej (poprzez ustawe). Jednak wladza
    wykonawcza nie moze wybiegac boso przed orkiestre.

    Czyli rozporzadzenie nie moze naruszac innych ustaw zaczynajac na
    Konstytucji.

    > bo mi się nie chce z
    > Tobą polemizować na kardynalne tematy.

    Szkoda.

    Widze, ze wierzysz iz jakis komuch przemalowany na ministra moze ot tak
    sobie hurtowo unewazniac wyzsze akty:

    Everyone has the right to liberty and *security* of person.

    No one shall be deprived of his liberty save in the following cases and
    in accordance with a procedure prescribed by law:...bla bla bla

    http://www.hri.org/docs/ECHR50.html#C.Art5

    Czy jestes gotow argumentowac wykladnie tego podkreslonego wyrazu wyrokami?

    Dodam, ze narusznie tego artukulu wg tej samej Konwencji moze byc tylko
    w wypadku niezbednym dla funkcjonowania demokratycznego spoleczenstwa.

    Chcesz powiedziec ze przymusowe dotykanie obywatela w wyniku samego
    PODEJRZENIA ze strony jakiegos analfabety zatrudnionego przez gminna sp.
    z o.o. (a nawet prywatna) jest niezbedne dla funkconowania
    demokratycznego spolecznstwa? Niezbedne do tego stopnia, zeby naruszyc
    artykul 5?

    > W razie podejrzenia, ze gość
    > jest nie tym, za którego się podaje,

    o to znaczy "podejrzenia"?

    Czyjego?

    Debila zatrudnionego w gminnej sp. z o.o. przez szwagra z Gminy?

    > to nawet bez biletu jechać nie
    > musi, by zgodnie z prawem daktyloskopować go w celu ustalenia
    > tożsamości.

    Oj tak. Zwlaszcza w panstwie prawa. Jak nam to ostatnio zademonstrowal
    nie kto inny jak sam prezes SN Lech Kutas Gardocki przegrywajac
    sromotnie w Strasbourgu proces Sokolowskiego z Wodzislawia.

    > Trwa to około 5-10 minut i jeśli gość był w przeszłości
    > daktyloskopowany, to otrzymujesz odpowiedź z danymi.

    Szpiclowanie internetem trwa jeszcze krocej. I co z tego? Wcale nie
    znaczy ze jest to legalne.

    > Z mojej wiedzy wynika, ze w większości krajów obowiazuje podobny
    > system,

    prosze o liste tych krajow z "wiedzy". Prosze zaczac od krajow ktore
    podpisaly Konwencje.

    > z tym, ze nie wszystkie mają mozliwości techniczne do
    > realizacji tego. W Polsce system działa chyba ze dwa lata.

    W Polsce mozna skazac na 3 lata wiezienia za nazwanie starca z Watykanu
    starcem z Watykanu. I co z tego? Co w tym legalnego?

    > sie

    > To Ty gwałcisz konstytucyjne prawo przewioźnika do otrzymania zapłaty
    > za wykonaną przez niego usługę.

    Nie naciagaj! Ciagle jestesmy na etapie PODEJRZENIA, zreszta czegos co
    nawet nie musi buc przestpstwem ani nawet wykroczeniem. W takich
    warunkach nie masz prawa dotknac nikogo nawet za rekaw.