  • Data: 2005-10-25 18:34:39
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Kuba-RPM" <Kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIE!life.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Gdyni obowiązuje takie prawo:
    > Wysiadałem na przystanku docelowym i zostałem wepchnięty do trojlebusu
    > (taki śmieszny autobus na prąd) przez WSIADAJĄCEGO kontrolera.
    > Zażądał okazania biletu. Ja mówię, że wysiadam. Niestety był wyższy o
    > głowę.

    to nie ma co gadać - trzeba lać! Jeśli używa wobec Ciebie przemocy to trzeba
    się bronić. takie czasy.

    zaden ze mnie rambo, ale kiedyś miałem taką sytuację. Ani na moment się nie
    zatrzymałem wysiadając i wypchnąłem buraka. na zewnątrz już taki kozak nie
    byl. bo nie dość ze burak to jeszcze cham - nie wie, że pierszeństwo mają
    wychodzący.

    Kuba