eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPracownik odmawia podpisania umowy (zlecenie) › Re: Pracownik odmawia podpisania umowy (zlecenie)
  • Data: 2008-10-16 08:24:41
    Temat: Re: Pracownik odmawia podpisania umowy (zlecenie)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mike pisze:
    > Witam,
    >
    > Nie bardzo wiem co zrobić a chciałbym być w porządku z fiskusem.
    > Zatrudniłem studenta do wykonania określonej pracy na umowe zlecenie.
    > Praca została wykonana, student pieniążki wziął. Umowa miał być w
    > "międzyczasie" podpisana. Ponieważ była to już trzecia umowa tego studenta w
    > okresie roku i nie było problemów, więc i stąd sprawy formalne zostały
    > odłożone na później - jak się okazało to był błąd.
    > Niestety nawał obowiązków... i o niepodpisanej umowie przypomniałem sobie po
    > fakcie.
    > Odmowa podpisania umowy zbiła mnie z tropu... jakoś nie spotkałem się z
    > takim zachowaniem.
    >
    > Co można teraz zrobić ?
    > 1. Przesłać poleconym na jego adres umowę w 2 egz. podpisaną przeze mnie?
    > Załączyć jego ruchunek, PIT?, jakieś pismo wzywające do podpisania umowy?
    >
    > Jakieś paragrafy na to są ? ;)


    Nie ma paragrafów, umowa zlecenie może być zawarta w formie ustnej.
    Skoro doszło do wypłaty, do student zapewne wystawił rachunek, to
    powinno wystarczyć.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1