eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPracownik odmawia podpisania umowy (zlecenie) › Pracownik odmawia podpisania umowy (zlecenie)
  • Data: 2008-10-16 08:16:33
    Temat: Pracownik odmawia podpisania umowy (zlecenie)
    Od: "Mike" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    Nie bardzo wiem co zrobić a chciałbym być w porządku z fiskusem.
    Zatrudniłem studenta do wykonania określonej pracy na umowe zlecenie.
    Praca została wykonana, student pieniążki wziął. Umowa miał być w
    "międzyczasie" podpisana. Ponieważ była to już trzecia umowa tego studenta w
    okresie roku i nie było problemów, więc i stąd sprawy formalne zostały
    odłożone na później - jak się okazało to był błąd.
    Niestety nawał obowiązków... i o niepodpisanej umowie przypomniałem sobie po
    fakcie.
    Odmowa podpisania umowy zbiła mnie z tropu... jakoś nie spotkałem się z
    takim zachowaniem.

    Co można teraz zrobić ?
    1. Przesłać poleconym na jego adres umowę w 2 egz. podpisaną przeze mnie?
    Załączyć jego ruchunek, PIT?, jakieś pismo wzywające do podpisania umowy?

    Jakieś paragrafy na to są ? ;)





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1