  • Data: 2007-04-07 13:49:22
    Temat: Re: Pracodawca nie może czytać e-maili pracownika
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 6 Apr 2007 23:36:29 +0200, GrzegorzG napisał(a):

    > jakie zabrania?? czlowieku! Podajesz nr sluzbowy
    > prywatnym osobom i z nimi gadasz, to sie nie
    > dziw, ze sie ktokolwiek przypieprza.
    Wyobraź sobie, że znalezienie służbowego nr
    telefonu do mnie nie jest zadaniem szczególnie
    trudnym. I nie wymaga jakichkolwiek zabiegów z
    mojej strony aby np. urząd, policja,
    stowarzyszenie, sąsiad, zarządca budynku, w którym
    mieszkam taki numer poznał/a/o i zadzwonił do mnie
    w godzinach pracy w sprawie zupełnie nie związanej
    z moimi obowiązkami służbowymi - prywatnej.

    > No taaak, bo Tobie pewnie chodzi o to, ze jesli
    > zgodzimy sie na monitorowanie telefonow, to
    > zaraz kazdy ciekawki szef bedzie chcial
    > wiedziec, czy dlubiemy w nosie lewą czy prawą
    > ręką... To sie nazywa Paranoja.
    Zbyt wiele przykładów nadużyć w tej mierze było
    aby ostrożność w tym zakresie nazwać paranoją, już
    bardziej paranoiczny jest pracodawca, który chce
    mieć AŻ taką kontrolę nad pracownikiem. Jeśli nie
    ufa - nie ma obowiązku prawnego zatrudniania
    określonych osób.

    > ale po co gadac o takich rzeczach przez telefon
    > sluzbowy, ktory dostales, zeby pracowac???
    Ależ przecież nie o tym dyskutujemy. Mówimy o
    możliwościach pracodawcy do wyegzekwowania tegoż,
    w zgodzie z prawem.

    --
    pozdro
    poreba