  • Data: 2008-11-01 15:58:48
    Temat: Re: Pozew - pomyłka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz pisze:

    > tzn, wezwie na tej sprawie, czy w przypadku nieobecności córki zarządzi
    > kolejną rozprawę?

    Jak rozumiem obecnie jest wyrok bez rozprawy, więc w razie sprzeciwu
    będzie w ogóle pierwsza.

    > nie jest, ale córka nie chodzi i nie siedzi, funkcjonuje tylko w pozycji
    > leżącej i jej obecność na sprawie byłaby mocno utrudniona.

    A to zaświadczenie od lekarza (lub jakiś inny papier o tym świadczący)
    powinno wystarczyć sądowi.

    [ciach]

    > nie jestem, ale czy trzeba mieć jakieś specjalne kompetencje do okazania
    > sądowi dowodu osobistego córki?

    Generalnie stronę może reprezentować tylko fachowiec z papierami, ale w
    tym przypadku akurat będzie OK.