    From: zly <b...@N...fm>
    Subject: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 25 Jul 2011 15:09:27 +0200

    Dnia Sun, 24 Jul 2011 20:09:58 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Banalnie prosto. Wymeldowywałem administracyjnie człowieka,
    > który twierdził, że nie mieszka ( nie jest to równoznaczne z NIE
    > WYNAJMUJE. Nie stawiaj pomiędzy MIESZKA a NAJMUJE znaku równości).

    No nie do końca. Bo administracja, wysłała pismo do faceta. A on odpisał,
    że faktycznie w chwili obecnej nie mieszka, ale od dnia takiego i takiego
    zamierza. I tak się temat właściwie zamyka

    > Jeśli ktoś jest matołem - to nie dziwo, że go spławią. Rady są 2:
    > - nie być niedorozwojem, znaczy się POCZYTAĆ
    > - pozbierać butelki i zatrudnić prawnika (p.s. - często są akcje
    > "dni otwarte u prawników", wtedy można za free)

    Trochę ci się mieszają grupy. Tu nie chodzi o to by wyzywać przeciętnych
    kowalskich i popisywać się swoją wiedzą. Tym bardziej, że póki co tej
    drugiej części nie spełniasz, bo konkretnych przepisów dalej nie dostałem.
    Tylko jakieś "oczywiste sprawy, które można sobie wyszukać"

    > Ale na jaki temat ?

    Ten którego dotyczy wątek.

    --
    marcin