  • Data: 2011-07-25 13:19:25
    Temat: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-25 15:06, zly pisze:

    > No i właśnie ile osób tyle opnii. A konkretnych przepisów nikt nie
    > podaje...

    Ale co ? Zakładasz, że w KRIO jest zapis: kto przestaje pukać
    małżonkę zmuszony jest do jednostronnego wypowiedzenia wszelkich
    umów najmu zawartych w czasie gdy obie strony na pukanie
    przyzwalały ?

    > A propos tego przepisu. Bo wiem, że jest, ale nie znalazłem co w przypadku,
    > gdy jedna z osób nie chce płacić.

    To można ją pozwać o zapłatę.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!