  • Data: 2011-07-25 13:21:29
    Temat: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-25 15:09, zly pisze:

    > Trochę ci się mieszają grupy. Tu nie chodzi o to by wyzywać przeciętnych
    > kowalskich i popisywać się swoją wiedzą. Tym bardziej, że póki co tej
    > drugiej części nie spełniasz, bo konkretnych przepisów dalej nie dostałem.
    > Tylko jakieś "oczywiste sprawy, które można sobie wyszukać"

    Jest taka zasada - co nie jest zabronione - jest dozwolone. Nie
    zakładasz chyba, że w jakichkolwiek przepisach będą "paragrafy
    mówiące co wolno czynić" ...

    > Ten którego dotyczy wątek.

    No to już dostałeś jasną odpowiedź. Nie ma podstaw prawnych do
    unieważnienia umowy najmu, bo niby dlaczego miałyby być ?
    Przeczytaj umowę najmu i z niej na pewno dowiesz się jak strony
    umówiły się w zakresie rozwiązywania umowy.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!