  • Data: 2011-07-26 07:12:06
    Temat: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Jul 2011, Animka wrote:

    > Z tego co było napisane to on tam jest tylko zameldowany, nie wymeldował się.

    Na czyjeś pytanie (już padło) - "czy najemca musi tam mieszkać", rzecz
    jasna nie odpowiesz, bo po co?

    > Meldunek nie ma nic do rzeczy jak nie mieszkal.

    Meldunek nie ma również nic do tego, czy miał "tytuł prawny".
    Dyskusja sprowadziła się do co najmniej niewyjasnionej sprawy
    dotyczącej tego, czy MIAŁ UMOWĘ/był stroną umowy najmu.
    Oczywiście Ty uważasz, że skoro 95%++ takich dyskusji dotyczy sprawy
    ochrony *posiadania*, czyli tego czy faktycznie mieszkał *BEZ* względu
    na "tytuł prawny", to i ta (dyskusja) musi.
    Ale ja bym sugerował, żeby - przynajmniej do momentu upewnienia się
    jak wygląda sprawa umowy najmu, zainteresowany kierował się zdaniem
    MZ właśnie. Bo ochrona posiadania to jedno, a prawa z umowy - drugie.
    No chyba że wystawisz weksel na opłacenie hotelu ;>

    > Moze jeszcze zapłacić
    > mandacik za to, że się kiedyę tam nie przemeldował- w inne miejsce.

    Pozwanemu o pokrycie kosztów uniemożliwienia korzystania z legalnej
    umowy (najmu) niewiele to pomoże.

    pzdr, Gotfryd