  • Data: 2006-02-20 12:31:52
    Temat: Re: Potracenie z pensji bez zgody pracownika.
    Od: j...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Secio" <s...@p...NASERWERZEgazeta.pl> napisał w wiadomości

    > potracic

    Nie może. Powinien zgłosic przestępstwo do prokuratury, pochodzić troche po
    sądach, potem dochodzić ewentualnego odszkodowania przez komornika.

    Może się też próbować dogadac z pracownikiem - ale sam widzisz, jaką postawę
    przyjmuje pracownik.

    Ale generalnie rzecz biorąc - pracodawca nie może w takim przypadku
    nic potrącić z pensji pracownika. Idź do PiP. Pracodawca zapłaci karę,
    odda pieniądze. A potem w zalezności od temperamentu zadziała albo i ne
    dalej.

    Jagoda