  • Data: 2023-12-04 15:08:57
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2023 o 14:29, J.F pisze:
    > Sobie posiedzi, to się sama znajdzie. Tak uczy doświadczenie.
    > No i się znalazła sama ?

    Jak zadzwoniła, że leży? Chyba, że tego już nikomu nie opowiedział tylko
    się pieniaczył, że nikt od niego nie chce przyjąć zgłoszenia - co akurat
    ma najmniej do rzeczy.

    Jeszcze raz: To, że siedział, bo nie było wolnej osoby, by przyjąć
    zawiadomienie o zaginięciu jest tu najmniejszym problemem. Problemem
    jest, czemu nie szukano. Zgłoszenie do szukania nie jest potrzebne -
    piszę o tym papierowym.

    Ja tu nie chcę nikogo wybielać, ale jak tak czytam, co cytujecie, to w
    moich oczach jawi się obraz skutków shrekopodobnych prawd objawionych.
    Policja nic nie robi, więc gość zamiast powiadomić Policję, to szukał
    dojścia do kolegi wujka. Ten akurat był zajęty. Jak już był wolny on,
    albo po prostu policjant, który to powinien zrobić, to było trochę za
    późno.
    --
    (~) Robert Tomasik