  • Data: 2023-12-04 16:49:51
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2023 o 14:32, J.F pisze:
    > Przeciez nie siedzial, bo chciał, bo ciepło i kawa dobra, a i pączkiem
    > poczęstowali, tylko tak mu kazaliście.

    Ja mu nic nie kazałem. Nie wiem, co mu tam kazali. Dziennikarze też
    chyba tego nie ustalili, skoro co chwilę inną wersję podają.

    > Na pewno nie wczesniej niz odczekał na swoją kolej, i nim przebrnięto
    > przez "bezsensowny" formularz ...

    Nie. To jest bzdura. Zawsze się podstawowe czynności robi zanim się
    zacznie ten formularz pisać - bo może nie bedzie trzeba. To jest około
    14 stron dokumentów.

    > Widac psów juz starostwo nie ufundowało ..

    Albo najpierw odremontowano kojce, a potem ktoś doszedł do wniosku, że
    sy zbędne. Znam sporo podobnych akcji niekoniecznie z psami związanych.

    --
    (~) Robert Tomasik