  • Data: 2023-12-01 22:28:15
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 20:54, J.F pisze:

    > No, jak ojciec mowi, ze juz dwie godziny sam szukał między domem a
    > przystankiem ... to co patrol pomoże ?

    Yo że ojciec nie wiedział gdzie jest telefon a policja mogła wiedzieć,
    tyle że jej się nie chciało.

    > W sumie to dokładnie tak.

    To w sumie po co nam policja skoro swoje możliwości wykorzysuje głównie
    do szpiegowania opozycji i kabareciarzy z lotnej brygady?

    > Tu trzeba było namierzac telefon.

    Tu trzeba było chcieć.

    > Andrychów ma 19 tys mieszkanców, to ilu tam policjantów moze być?

    Nie wiem - 10 na służbie? Ostatnio jak szukali kolesia z maczetą to
    twierdzili że cały stan osobowy KSP był w poszukiwania zaangażowany:P

    > A jeszcze na zmiany pracują, zajecia swoje mają itp.
    > Obywatel musi w kolejce poczekac.

    Wracamy do pytania po co nam policja...

    > 14-letnia dziewczyna to nie wydaje się jakis pilny przypadek.

    Z opisu wyniakało że raczej z tych pilniejszych.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!