  • Data: 2023-12-01 22:58:50
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 22:41, J.F pisze:

    > Duza w kwestii namierzania.

    Wyjaśnisz?

    > Jesli masz na mysli ze siec sama poda lokalizację to owszem.
    > Jakbys chciał sam namierzac radiowo, to nie tak łatwo, bo BTS kilka
    > komórek gada, albo i kilkaset.

    No i każda ma numer - wystarczy zapytać o konkretny to dostaniesz info
    do któych BTS jest zalogowana - to minimum, w pratyce dostajesz
    tianhulację do kilkudziesięciu / kilkuset metrów.

    > No ale jak wyłącze GPS to GPS Info cos poda?

    Racja - gsm info... Miałem kiedyś problem z telefonem że tracił zasięg,
    to sobie "debugowałem" gsm. Normalny program darmowo podjae do których
    BTSów jesteś zalogowany i orientacyjną pozycję. W DC to było... 20
    metrów, a był zalogowany w 4 BTSach.

    > Do GPS? obiornik jest w telefonie, czy podaje sieci swoją pozycję ...
    > dawniej nie podawał.

    No własnie do GPSa to nie wiem czy mają. do pozycji po BTS na 100%
    służby mają dostęp. Nie powiem skąd wiem;)

    > Jak tato pracuje, to mogla zadzwonic, ze się zle czuje i wraca do
    > domu. i mamy 50% typowych objawów wagarów.

    No ale nie wróciła... I policja o tym wiedziała.

    > Kiedy widać, ze sie chcialo, przyszli, piwnice chcieli przeszukiwac
    > ... działania pozorowane, bo sie nie chcialo poprosic o namierzenie
    > telefonu ...

    To albo się chciało, albo działania pozorowane - wybierz jedno:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!