  • Data: 2023-12-01 22:31:52
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Dec 2023 22:22:53 +0100, Shrek wrote:

    > Dokładniej. A nawet jakby 500 metrów to by znaleźli - tylko dupę ruszyć
    > trzeba. No ale jak nie była w miejscu zamieszkania to jak mieli szukać...

    Hm, cos mi sie widzi, ze ojciec ze 2h szukał i nie znalazł, a
    zakladam, ze market gdzies po drodze.

    A "okolo 500m" to całkiem sporo w miescie, szczególnie jak trzeba
    rozszerzyc do 2km i jak szukasz nieznanej dziewczyny.
    No ale moze policjanci wyczuleni i latwiej zauwazają takie osoby.

    > Nie trzeba. Wystarczy sprawdzić. Policja ma taką możliwość.

    Jak nie ma karty SIM, to trzeba najpierw odszukac IMEI.
    Pamietasz IMEI telefonu żony?

    No ale tu karta sim była w telefonie.

    Za nieumyślne spowodowanie śmierci?

    J.