  • Data: 2023-12-01 22:46:35
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 20:48, J.F pisze:

    > No tak, ale twój motocykl nie umiera z zimna.

    Mój motocykl nie był w żadnym wypadku wyjątkowy. Traktują tak niemal
    każdego, dlatego w ciemno zapytałem czy jak robert się myli to bedzie
    przepraszał i szczekał...

    > No bo zmyslają, czytelnosc musi być.

    W sumie nie wiemy czy zmyślają... bo trafiają:P

    > Ale jak zawsze - sam widzisz ile tu wersji pismaki napisały ...

    W sumie dwie - te co zeznają zaanagażowani i tą krórą podała policja.
    Mam dziwne przeczucie że wiem kto kłamie:P

    > Bo to akurat typowe.
    > Tylko, ze w 99% zaginięc się sprawdza.

    Eee. Ostatnio w wątku o zaginięciach robert twierdził że jak są na
    przykład przesłanki medyczne to wszyscy na chuju stają żeby temat
    ogarnąć - i jak zwykle okazuje się że robert miał rację na odwrót:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!