  • Data: 2003-11-20 14:14:54
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "Edyta" <e...@i...pl> ihn
    news:bpd5ur$hoi$1@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Wolno ci kopiować itd...

    Eeee...

    Czekaj, czyli czy to oznacza, że jeżeli ja zrobię stronę o jakiejś
    określonej wąskiej tematyce, a ktoś sobie moją pracę oderżnie bez
    żadnych skrupułów, to ma do tego prawo? Oj, coś mi się widzi, że
    jakoś nie bardzo...

    FUT: pl.soc.prawo

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)