  • Data: 2003-11-20 12:58:00
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie [OT]
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bpifl0.3vs6vhv.1@ghost.h02bca37b.invalid...

    > "Lepton" wnews:bph5t1$5ec$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > /.../

    > Uprzejmie proszę o obiektywne wskazanie niepoprawnie zamieszczonych
    > postów
    <cut>

    Mysle ze sie nie zrozumielismy, mi ten serwis sie bardzo podoba i bym w
    nim nic nie zmienial i chcialbym zeby jak najdluzej istnial i sie
    rozwijal.
    Mysle ze ta prosbe powinnes skierowac do osob ktorym sie wlasnie to nie
    podoba, ja podsunelem tylko pomysl ktory moglby moze doprowadzic do
    rozejmu... ale nie wazne, zauwazylem ze wlazlem za daleko, i tracam sie o
    nie swoje sprawy ;-)

    Pozdrawiam All,
    Lepton

    ps. Za rok pewnie znow sie pojawie tutaj... jak zwykle na chwilke ;-)