  • Data: 2003-11-20 13:21:49
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Iście trenerskie zagranie..
    [(chamsk?) trolla]
    Czyżby z Klubu Spamerów?
    Nie zauważyłam jeszcze, Tren_Rze, żebyś napisał
    na pl.sci.psychologia coś wartościowego.
    Odkąd pojawiła się twoja ASCII kreacja, głównie mieszasz
    i przeszkadzasz w rozmowach. No cóż - niektórzy tak mają.

    E.
    --
    rozmowa z głupcem nobilituje tego ostatniego

    ps. Zostawiam całość twojego postu dla historii.