  • Data: 2012-07-05 18:08:18
    Temat: Re: Posrednik mieszkan
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Jul 2012, Przemek Lipski wrote:

    > No i jezeli [posrednik bedzie posredniczyl, to nalezy mu sie prowizja :)
    > A jak nie bedzie posredniczyl, to mu sie nie nalezy :)
    > Skoro zalatwiliscie wszystko bez posrednika, to nie ma za co wyplacic prowizji...

    Nie wpuść ich w kanał.

    > O ile to byla tylko zgoda na posrednictwo, bo na mój gust taka zgoda, to nie jest
    > deklaracja, ze tylko i wylacznie poprzez posrednika macie prawo do zakupu
    > mieszkania.

    Oczywiście że nie.
    Ale podpisanie deklaracji akurat przy TYM mieszkaniu prawie gwarantuje,
    że pośrednik nie zapomniał o TYM mieszkaniu wspomnieć w notatce.
    A klient który chce zapłacić za to, że razem z pośrednikiem przeszedł
    przez drzwi to dla niego okazja do zarobku, IMHO nie popuści.
    Będzie chciał zapłaty za to że ich "skontaktował" (i nic to, że sami
    przyszli do tego mieszkania).
    Bez treści oświadczenia nie sposób wywnioskować co tam napisali.

    pzdr, Gotfryd