  • Data: 2012-07-05 20:51:12
    Temat: Re: Posrednik mieszkan
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    .

    > No i jezeli [posrednik bedzie posredniczyl, to nalezy mu sie prowizja :) A
    > jak nie bedzie posredniczyl, to mu sie nie nalezy :) Skoro zalatwiliscie
    > wszystko bez posrednika, to nie ma za co wyplacic prowizji... O ile to byla
    > tylko zgoda na posrednictwo, bo na mój gust taka zgoda, to nie jest
    > deklaracja, ze tylko i wylacznie poprzez posrednika macie prawo do zakupu
    > mieszkania.

    wlasnie napisales procedure jak okiwac posrednika, czyli dogadac sie za
    jego plecami jak tylko poznasz wlasciciela.
    dlatego posrednicy ze sprzedajacym jak i z kupujacym zastrzegaja, ze
    prowizja nalezy im sie tak czy siak niezaleznie czy umowa dojdzie do
    skutku za czy tez bez udzialu posrednika.
    mysle z podpis w kalendarzu jest wystarczajacy do tego zeby swego
    dochodzic, tym bardziej ze sprzedajacy zapewne odpowiednia formulke
    podpisal.