eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-08 13:30:04
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 May 2019 12:03:57 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Trąci paragrafem 22. Albo to była patologiczna rodzina, i sam wyrosłeś
    > na patola, więc nie ma sensu się powoływać na twoje zdanie,
    Ciekawy wniosek. Namawiam do tolerancji i przyznawania praw
    dyskryminowanym a ty tu widzisz patologię?

    >albo jesteś
    > porządnym, mądrym i prawym człowiekiem, tylko z jakimiś uprzedzeniami.
    Jak można być "porządnym i mądrym" ale z uprzedzeniami? Jedno drugie
    wyklucza.

    > Taki mądry człowiek, a do odpowiednich opracowań się nie umie doczytać.
    > To znaczy pewnie umie, ale wywołałyby u niego dysonans poznawczy, to
    > udaje, że "nie pojawiają się w świetle dnia" (cokolwiek ta barwna
    > metafora znaczy)
    Zakładam że chodzi ci o nietrwałość oficjalnych (tam gdzie to możliwe)
    związków gejowskich w porównaniu do oficjalnych związków hetero?
    Jeśli tak, to przytocz mi badania socjologiczne.

    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.