eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-08 13:35:02
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawy wniosek. Namawiam do tolerancji i przyznawania praw
    > dyskryminowanym a ty tu widzisz patologię?

    Nie do tego się odnosiłem, tylko do tego, że w kwestii wychowania dzieci
    stawiasz wyżej rodzinę gejowską od rodziny katolickiej.

    Prawa powinni mieć wszyscy takie same. Więc jeśli uznajemy, że dajemy do
    adopcji dzieci tylko małżeństwom (czyli związkom kobiety i mężczyzny),
    to oczywistym jest, że nie dajemy innym osobom, nawet gejom (niby
    dlaczego mielibyśmy dawać akurat gejom, a nie innym związkom, na
    przykład związkowi filatelistów-hobbystów?)

    > Zakładam że chodzi ci o nietrwałość oficjalnych (tam gdzie to możliwe)
    > związków gejowskich w porównaniu do oficjalnych związków hetero?
    > Jeśli tak, to przytocz mi badania socjologiczne.

    Czyli nie znasz. Ale o tym, gdzie wysyłać dzieci - chcesz decydować.
    Lepiej jednak nie dawać ci decyzji w tym temacie.

    --
    Liwiusz