eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-08 14:03:45
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 8 May 2019 13:35:02 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie do tego się odnosiłem, tylko do tego, że w kwestii wychowania dzieci
    > stawiasz wyżej rodzinę gejowską od rodziny katolickiej.
    I to ma być patologia??

    > Prawa powinni mieć wszyscy takie same. Więc jeśli uznajemy, że dajemy do
    > adopcji dzieci tylko małżeństwom (czyli związkom kobiety i mężczyzny),
    > to oczywistym jest, że nie dajemy innym osobom, nawet gejom (niby
    > dlaczego mielibyśmy dawać akurat gejom, a nie innym związkom, na
    > przykład związkowi filatelistów-hobbystów?)
    Czy filateliści występują o prawo do adopcji? Jak adopcja nierozerwalnie
    łączy ci się z "małżeństwem" (ciekawe, kościelnym czy świeckim?) to
    nazwijmy analogiczne związki gejów jakimś zgrabnym słowem, np. gemar i
    przyznajmy gemarowi prawo do adopcji. Czemu nie? I nie jest to pytanie
    retoryczne.

    > Czyli nie znasz. Ale o tym, gdzie wysyłać dzieci - chcesz decydować.
    > Lepiej jednak nie dawać ci decyzji w tym temacie.
    Nie przytoczyłeś, zatem też nie znasz i zadzierasz nosa. Za większą
    trwałością związków gejowskich przemawia znacznie wyższa wartość
    partnera niż w związkach hetero a to z powodu trudności związanej ze
    znalezieniem innego, związanej z kolei z mniejszą podażą i wymuszoną
    skrytością.
    W kwestii formalnej, co złego w tym że chcę decydować (ja czy ktokolwiek
    inny) kto ma wychować moje dzieci? Zostawmy tą sprawę ludziom zamiast
    cedować ją na Kościół czy państwo.

    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.