    From: "Mariusz O." <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Thu, 4 Aug 2005 16:10:58 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dcso59$f8t$1@inews.gazeta.pl...

    > zrzuc bombe na polske, przestepczosc zlikwidujesz, posiwecisz przy tym
    > niewinne osoby, a co tam, co nie?

    Teraz to przesadziłeś. Ci co kradną muszą wiedzieć że za przestepstwo grozi
    surowa kara, obóz pracy itp. Jedyny sposob na wytępienie bandyctwa. W
    czasach historii ucinano ręke za drobną kradziez, więc mało kto decydował
    sie na kradzież. Szkoda bylo tylko tych ktorzy zostali skazani za to ze
    ukradli cos do jedzenia. Prawo mozna odpowiedznio zmodyfikowac tak by byly
    surowsze kary, ale w tym celu trzeba by było zbudować dodatkowe zakłady
    karne a Państwo twierdzi jak zawsze nie ma pieniędzy, przestępczość spada.
    Wyobraź sobie ze nie ma w Polsce wogole zakładów karnych i zadnej formy
    karnej, na ulicach zobaczylibyśmy leżące trupy. Im surowsze kary tym
    mniejsza przestępczość! W Polsce nie ma az tak surowych kar jakie sa w
    innych krajach bo chodzi o pieniądze.
    Prosty przykład. Jesli za przekroczenie prędkości Autem o 10km/h dostaniesz
    500zł mandatu to w czasie jazdy bedziesz częściej pilnował prędkości lub
    jesli zmniejszyc granice punktów karnych do 10 jezdzilbysmy bardziej
    uwaznie. Złodziej jak dostanie 5 lat za kradziez parasolki z Auta to
    gwarantuje ze jesli bedą surowsze kary bedzie mozna zostawiać Auto otwarte
    na kilka dni w ciemnym miejscu.

    > co tak jak ja, nie mozesz odpowiedziec na pytanie? Uderzylem w czuly
    > punkt?

    Mam tyle samo nielegalnego softu co i Ty w swoim komputerze.

    > gowno prawda, rzadko komu uda sie dojsc swoich praw w takiej sytucji, tu
    > mozna rzeczywiscie
    > przesdtawic Twoja statystyke 5 na 1 000

    Nie wszyscy są równi wobec prawa.

    Prawo jest niezrozumiale dla przecietnego Kowalskiego z roznych powodów:
    Dobrze jest zeby jednostki społeczne kożystały z Prawa jak najżadziej, bo
    tak jest wygodniej.

    > tak tak, jasne, najlepeiej poswiecic innych niewiinych azebys Ty sie
    > lepiej poczul

    Prawo mozna jeszcze troche udoskonalić, usunąć "zbrykanych adwokatów i
    sędziów" studenici Prawa muszą mieć możliwość awansu, bo jak do tej pory
    ogranicza sie takie awanse ze wzgledu na cene usług Adwokackich. Wiec więcej
    Prawników = mniejsze koszty usług Prawnych a to z kolei powoduje zachęte na
    kontynuowanie walki Sądowej moze nawet nieudanej, odwoływanie sie itd mamy
    wtedy większe mozliwości.

    > Takie bledne osadzenie niewinnych ludzi moze sie zdazyć
    >
    > akurat w przypadku Twojego posta nie ma najmijeszych watpiwosci ze
    > planowales skonruowac urzadzenie do zabijania
    > zlodzei , jakiekolwiek tlumaczenie teraz jest pozbawione sensu.

    To jeszcze nie czyn, mamy wolność słowa.

    > czyli uwazasz ze firma powinna naraz sie na straty tylko po to by wszyscy
    > zachowali prace tak?

    Nie.
    Chodzi o to ze pewne firmy Państwowe dobrze trzymały sie na rynku nawet i 30
    lat a po zmianie ustroju nagle wszystkie padają, mamy wtedy bezrobocie a
    bezrobocie = tania sila robocza ktora powoduje za nainnych rynkach
    swiatowych mozna zrobić konkurencje. Czy nie o to chodziło? Są kraje na
    swiecie gdzie jeszcze jest "komuna" Chiny prowadzią taką gospodarke ze
    mozemy im pozazdrościć. Dość skomplikowany ten Makro system ale "zebyś Ty
    miał drugiemu trzeba zabrać lub odebrać godność" lub np. chcesz kupic DVD z
    gwarnacją za nie całe 200zł kup produkt Koreański, tam unich jest tania siła
    robocza.

    > nowe budynki zus to decyzja wladz zus a nie politykow, wiec tutaj chyba
    > ciut krecisz,

    ZUSy i Rząd to ta sama mafia. Ojciec Poseł, a córka urzędniczka, Syn
    konsument Bióra Podróży i salonów amochodowych.

    > za autostrady z tego co ja wiem nie placi tylko panstwo.

    Niby robią to znaszych podatków i pieniędzy Uni, ale prędzej 80% tych
    pieniędzy wpadnie do Bardzo już Grubego Portfela a 20% pójdzie na drogi,
    autostrady i znów powiedzą że za mało pieniędzy mają i Unia zbyt mało daje.

    > wynagordzenie posla jest adekwatne do zajmowanego stanowiska, trudno by
    > otrzymywali 800 zl.
    > MOim zdaniem te 13 tez powinny zostac ewentualnie zostac zabrane tym
    > ktorzy nic nie robia.
    > Bo nie wiem co to mialo na celu procz tego by zawistnym polakom ulzyc oraz
    > wplynac pozytywnie na kampanie prezydencka pana Ttuska.
    >
    > Prawda jest taka ze nikt nigdy nie dostanie pieniedzy za nic, jezeli ktos
    > sie chce dorobic musi sie porzadnioe wziac do roboty,
    > owtorzyc swoj bizness, a w tym unia europejska ostatnio bardzo pomaga.

    OK. Poseł zarobi legalnie ok 10tyś na miesiąc plus do tego lewe przekręty
    wyjdzie sporo więcej. Przecież wychodzą na świat rózne afery bo Poseł X mial
    dostać 1 mln za przekrety ale jednak Poseł Y dostał 1mln więc Poseł X sie w
    kur...
    Z innej beczki. Moze Religa czuje ze w szpitalach kardiologicznych na swojej
    "pasji" nie zarobi bo szpitale tez z czasem bedą prywatyzować, szybkość
    prywatyzacji lub likwidacji szpitali bądź zmniejszania pieniędzy bedzie
    zalezeć od szybkości grubnięcia portwela przeciętnego Kowalskiego.