  • Data: 2005-08-04 08:22:22
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bandzior siedzi w zakładzie karnym i twierdzisz ze ma odebraną godność?
    > Przecież zasłużył sobie!

    dziecinko teraz biore pod uwage tych ktorzy tam sa nieslusznie zamknieci,
    wiec czytaj dokladniej

    > Odbywa kare za złamanie prawa i chyba po to są zakłady by taki "koleś"
    > zmądrzał na przyszłość i ewentualnie dać nauczkę innym.

    odpowiedzilaes mi juz na pytanie? Czy posiadales kiedykolwiek nielegalne
    oprogramowanie
    lub mp3 lub divxy ?

    > Jeśli popełnił przestępstwo to wiedział co go czeka, nie ma sie co litować
    > musi ponieść karę !

    a jezeliwezmiemy te zcesc ktorzy zostali zamknieci za cos czego nie zrobili,
    to co uwazasz ze maja w dodatku pracowac ?

    > Bardziej bym sie przejmował biedakami którzy stracili prace w wyniku
    > naszej Polityki, to sie nazywa odebranie godności !

    a w jaki sposob polityka wplywa na utrate pracy?

    P.