  • Data: 2005-08-04 08:28:34
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Słowik" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dcrdrh$pbo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witajcie ludzie i ludziska. Natknąłem się na ów temat przez przypadek i
    > przeczytając część treści chciałem powiedzieć że osoba która używa tak
    > radykalnych słów jak "morderca" jest conajmniej Papieżem ... Nie chce
    > nikogo krytykować ani zachwalać ale sądzę że "wyniszczanie" bandyctwa
    > będzie tylko plusem dla społeczeństwa Weźmy przykład np ze Stanów
    > Zjednoczonych tam wtargnięcie na posesje może skończyć sie skutkiem
    > śmiertelnym bez większych konsekwencji i podobnie jak tu osoba która ma
    > zamiar włamać się do samochodu to nie po to by "odkurzyć" ale by
> [...]

    utracilem, bylem napadniety dwikrotnie a jednak nie zmienie. Takie
    rozwiazanie wyrzadzilo by wiecehj zlego
    niz dobrego. Bylby to dobry sposob na pozbywanie sie niewygodnych osob.
    Nie jestem cnamniej Papiezem, probuje tylko wytlumaczyc temu czlowiekowi ze
    isntalowanie tkaigo urzadzenia w celu zabicia potencjalnego zlodzieja jest
    po prostu zwyklym morderstwem,
    tego nic nie zmieni.

    P.