  • Data: 2005-12-17 16:38:05
    Temat: Re: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ape napisał(a):

    > kiedy
    >
    > dokladnie o tem fragment mi chodzilo :-)
    > gdyby nie placil - to by nie mieszkal w swoimm mieszkanku, a by gnil w
    > pierdlu za brak alimentacji.

    A gdzie wyczytałeś, że ktokolwiek wnosil o alimentację, jasnowidzu?

    > czyzby nastepna nawiedzona w moherowym berecie nie potrafila tego
    > zrozumiec?
    > myslenie nie boli :-)

    Zastosuj sie do własnej rady, ale z umiarem, bo ci się zwoje przegrzeją.

    > powyzej, a wiec dokladnie tam, gdzie tobie bylo za ciezko ruszyc
    > mozgownica

    Cytat poproszę. Bo wyżej nic nie ma czarno na białym.

    > zdejmij kantar, bo ci klapki utrudniaja dostep do torby z obrokiem
    > albo walnij baranka w przeciwlegla sciane. recze, ze cie olsni :-)

    Czyżbys prosto z obór wyszedł, że masz takie skojarzenia? Emotikonek nie
    pomoze.

    > jeszcze czego?
    > przeciez matka - polka (jego byla zona) by mu urzadzila pokazowy
    > proces o rozpijanie dziecka.

    Matka polka to właśnie siedziałaby i patrzyła, jak się znęca nad
    rodziną.

    > reasumujac: wyrodna coreczka dostawala papu za tatusina kase, wiec
    > teraz powinna splacic dlug wdziecznosci!

    Po pierwsze - nic nie wiadomo, czy tatuś cokolwiek zapłacił, w
    pierwotnym poscie było tylko tyle, ze wszystko co mial, poszło na
    przelew. Przez szyjkę butelki. Po drugie - w takim razie córeczka ani
    nie jest wyrodna, ani nie ma za co być wdzięczna.

    > ewentualnie moze podziekowac mamusi, za wypaczenie wiedzy o ojcu (nikt
    > przeciez nie za bardzo wie o co chodzi, a wszyscy kracza, ze tatus
    > kryminalista)

    O wiedzy córeczki o ojcu tez nic nie wiesz, ani o roli jej matki.
    Dopisałeś sobie wygodne fakty i tyle.

    Justyna