  • Data: 2005-12-18 13:42:57
    Temat: Re: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ape napisał(a):

    > mysle, ze jej bylo wygodnie przez te wszystkie lata nie zauwazac, ze
    > jej ojciec sie stacza pod jej bokiem.

    Ty nie myśl tyle, bo ci nie wychodzi.

    > istnieje rowniez taka ewentualnosc, ze to kochana polska mamusia
    > wpajala jej od wczesnego dziecinatwa nienawisc do wlasnego ojca.

    Taaa, bo to zła kobieta była.

    > cyt:"do konca swojego zycia miala depresje i stany lekowe"
    > wiec coreczka raczej dobrego wplywu nie wywarla na matke.
    > rodzina to m.in. wzajemne wspieranie sie, wiec nie daruje sobie.

    A skąd wiesz, kiedy ta depresja sie zaczęła i co mialo na nia wpływ?
    Moze pan maz doprowadzil ja do takiego stanu, z ktorego juz nie dała
    rady wyjśc? Też córki wina?

    > wow, super masz podejscie do tematu.
    > z wlasnymi rodzicami tez bys tak postapila?

    Moi rodzice wiedzieli, co robić, żebynie musieć szlajać się po MOPSach.

    > hmmmm, jej matka wyrwala ja z rak oprawcy i tyrana, wiec zadbala o
    > swoja coreczke, prawda?
    > dlaczego wiec cyt:"do konca swojego zycia miala depresje i stany
    > lekowe"?
    > jak jej sie coreczka odplacila za matczyny heroizm?

    Zapytaj jej meza, może będzie wiedzial lepiej.

    > rozumiem: nie czcij matki swojej ani ojca swego
    > swoim dzieciom tez przekazujesz takie wzorce rodzinne?

    Od moich dzieci i ich wzorców się odpierwiastkuj. Przyjmij do
    wiadomosci, że nie każdy musi się posługiwać dekalogiem, więc lepiej
    powołuj się na obowiązujace w tym kraju prawo.
    Nie wysilaj sie na odpowiedź. EOT

    > --
    > pozdro
    > ape
    >
    > Ne noceas, dum vis prodesse, memento! (Ovidius)

    Justyna