  • Data: 2005-12-18 12:04:11
    Temat: Re: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ape napisał(a):

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie zadne dziecko, a stara dupe, ktora w latach siedemdziesiatych
    > miala 4 lata, a wiec dzis musi miec co najmniej 35 lat !

    A ojciec jak zniknął z jej zycia i pojawił się dopiero teraz, to co,
    miała wtredy trzydzieści lat, nie?

    > i wyrodne babsko nie zylo na pustyni, bo autor watku doskonale wie, ze
    > matka byla ciezko chora psychicznie a i ojciec tez zdrowy nie jest.

    Nic o nich nie wiesz, a zabierasz głos. Nie wiesz, kiedy byla depresja,
    jak i kto ją leczył i jaki wpływ miała córka, więc daruj sobie.

    > corcia miala to gleboko w dupie dopoki nie zawisla nad nia grozba
    > placenia.

    Jak Kuba Bogu, tak bóg Kubańczykom.

    > a czlonki opadaja, ze neguje to ktos kto albo juz jest albo bedzie
    > matka. o tym, ze jest czyjas corka - nie wspomne.

    Jestem matką, nie musisz się martwic ani o przyszłośc moja, ani mojej
    matki. Nic nie dzieje się bez przyczyny, a dzieci biorą przykład z
    rodziców. Jak zadbasz o dzieci w dzieciństwie, tak odpłacą Ci na
    starość. Koniec.

    > ciekawe wzorce rodzinne beda mialy twoje dzieci. o dekalogu nie
    > wspomne
    > :(

    Martw się raczej o swoje wzorce, ja nie narzekam. O dekalogu nie
    wspominaj, bo być może mnie nie dotyczy.

    Justyna