  • Data: 2005-12-20 13:47:04
    Temat: Re: Polskie prawo rodzinne. O zgrozo!!
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1fsbj44l7fng2.dlg@konto.kaji...

    > Nie wiem jak ta matka mogła wychowywać córkę, skoro miała depresję i
    stany
    > lękowe. Tą córkę musiał ktoś inny wychowywać, bo matka się na pewno
    nie
    > nadawała i matką jeszcze trzeba było się opiekować.

    jestes wrazliwa kobieta w odroznieniu od niejakiego krisa, podajacego
    sie, o zgrozo, za matke!
    potrafisz reagowac na wszystko co dobre i zle w odroznienia od takego
    kurwiszcza mentalnego, ktorego jedyna dewiza zyciowa jest stwierdzenie,
    ze bog kubanczykom za cos tam.
    nigdy bym nie chcial byc w skorze tej matki..
    rowniez nigdy bym nie chcial miec za corke takiej wrednej mendy
    moralnej jak (always) dziurawy cyborg a la kris.
    wspolczuje dzieciom tego pseudokobiecegoi polskomatczynnnego robota do
    seksu (nikiforowski i cuchnacy rzyg na takie swolocze) !!!!!!!

    p.s. a moze ktos z jej najblizszych wujkow jest polskla sedzina
    rodzinna?
    ja bym sie na jej miejscu wstydzil wyflaczyc ten sromotny fakt na tej
    grupie.
    jednak ekshibicjonizm staropanienskiej jurysdykcji riodzinnej nie miesci
    sie w przetluszczonym hogentockim fartuchu. bleeeeeeeee.

    --
    pozdro

    ape