  • Data: 2005-01-06 21:52:13
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj6bfew1mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > A poza tym na szacunek trzeba sobie zasłuzyć. On nie wynika z faktu
    > posiadania doktoratu.

    U takiego człowieka jak pan mieć szacunek to hańba dla mnie.
    To podobnie jak Żyd z Oświęcimia zabiegałby o szacunek Adolfa Hitlera.
    Jedyne o czym marzył wtedy to pewnie napluć Hitlerowi w gębę, albo podłożyc
    mu bombę.

    > Chrzanisz doktorku. Nikt nie głodował. Bo zawsze był chleb i mleko,

    spod lady, gdy się wcześnie wstało o 4 rano.

    > było dość mięsa by wykupić przydział,

    20 deko na miesiąc a potem "kulturysta z Dahau podniósł papier i sie
    zmachał."

    > zrestą wcale nie taki mały.

    Wcale. Dla wegetarianina to nawet zbyt duży.

    > mocno powątpiewać czy naprawdę byłeś wtedy w Polsce.

    Byłem. Chodzilem do liceum.

    > Ciekawe. Bo kogo nie zapytam zapewnia, że jedzenie na rynku było.

    Albin Siwak, policja, wojsko i górnicy. Dla nich zawsze wszystko było.
    No i pana rodzicom pewnie na uczelnię kurki, jajeczka i wieprzowinkę,
    cielęcinkę dla pana wykładowcy zwozili.
    To było u pana w domku pełno wszystkiego.

    > Owszem, bylo "rzucane"

    jak dla psów

    > ale dla każdego starczyło.

    bzdura!!! komunistyczne kłamstwa! że też nikt nie powie temu człowiekowi w
    pysk, że kłamie jak Jerzy Urban, kiedy był rzecznikiem prasowym.

    > A jeżeli nie w obrocie panstwowym to nie bylo problemu z kupieniem czegoś
    > na wolnym, legalnie działającym rynku.

    mięso zawinięte w gazety, jak dla niewolników komunizmu.

    > Może jeszcze napiszesz, że jak ktoś nie kupił spod lady albo w gazecie to
    > głodował, tak?

    tak

    > Z głodu? W podstawówce?
    > Chrzanisz, wiesz? Odnoszę wrażenie, że komunę to ty znasz z opowiadań
    > babci.

    Komunę poznałem aż za dobrze i poznaję do dzisiaj. Babcia też ich miała
    dosyć. Jedna i druga.

    > W dodatku ubarwianych na narodową martyrologię.
    > Poza tym skoro w stanie wojenym miałeś studniówkę, to znaczy, że w
    > podstawówce byłeś w latach '70. To trochę wcześniej niż stan wojenny, co?

    ano. Wtedy były zamieszki w innych miejscach i też nie za dobrze się wiodło.
    Komuniści wymordowali i pobili dosyć sporo Polaków.
    Wygrali wybory pewnie tak jak Janukowycz dzięki takim jak Urban i pan

    > To zalezy jak rozumiemy bezdomnego. Dla mnie bezdomny, to człowiek śpiący
    > po dworcach, kanałach, schroniskach. Dla ciebie jak widać bezdomnym jest
    > każdy kto nie jest właścicelem mieszkania. Genialne. W takim razie nalezy
    > mocno zweryfikować statystyki odnośnie bezdomnych w kraju.

    Koniecznie.

    > Co nie zmienia faktu, że nie musiał spać po dworcach,

    Wolałbym na dworcu. nie raz spałem gdy miałem przesiadki, lub późno pociąg,
    czy samolot.
    znacznie lepiej się śpi niż z niektórymi wulami-pijakami w hotelu
    robotniczym.

    > Ci co dostali mieszkanie czekali znacznie dłużej. Moi rodzice czekali
    > ponad 20 lat. Więc się nie awanturuj.

    I tak powinno być? 20 lat czekac na mieszkanie aż się umrze?

    > A nowe mieszkanie dzisiaj kosztuje od 100.000 zł w górę.

    właśnie, a kiedy ja tyle zarobię?
    nigdy pewnie, chyba że zaczną się podwyżki.

    > Znowu spiskowa teoria dziejów, doktorku. To cię kiedyś zgubi.

    Już nas zgubił spisek SLD, a jeszcze z KGB spiskowali, żeby nas Ruskim
    opchnąć i żeby Ruscy dyktowali ceny benzyny jak dyktator Hussein chciał
    dyktować.
    A tak bez Ruskich i po potrząśnięciu za szelki mafią z Orlenu, cena benzyny
    w listopadzie 3,95 zł a dzisiaj kupowałem 3,34 zł/litr

    > A co do tego ile mieszkań wybudowano to wystarczy przejechaćsię po
    > jakimkolwiek wielkim mieście. Cała wielka płyta to własnie te niewiele
    > mieszkan wybudowane przez komunę dla znajomych prezesa spółdzielni.

    Słuszna uwaga "dla znajomych prezesa" z jego wsi.

    > Peretensje miej do Wałęsy.

    O co ? O NATO i Unię? o perspektywy rozwoju kraju?

    > Gdyby komuna nie upadła, gdyby nie doszło do galopującej inflacji i
    > dewaluacji wkładów zapewne miałbyś już dzisiaj rzeczone mieszkanie.

    W barakach na Syberii. :)

    > Jak to było, że ty nigdy nie wyjeżzałeś a ja jeździłem?

    Moi rodzice nie byli szychami w PZPR. Mama w ogóle nie należała nigdy do
    PZPR i pewnie za to ta kara.

    > A ogólnie to jak pan nie ma nic do powioedzenia poza insynuacjami, ze
    > jedynie współpracownicy służb PRL moghli liczyć na korzystanie z
    > przywilejów socjalnych to mogłby pan sobie doktorku darować, bo obraża pan
    > miliony ciężko pracujących ludzi.

    Jasne i miliony jeździły po demoludach i zawsze na wczasy i na zachód? Ja w
    ogóle nie mogłem wtedy dostać paszportu ot tak. Dopiero w 1990 kiedy Wałęsa
    został prezydentem dali wszystkim paszporty. Te warchlate komuchy trzymały
    nas jak w celi. komu pan chce oczy mydlić?

    > Co teraz powiesz, poza tym ,ze Jaruzelski to komunistyczny dykrtator?

    3 miesiące więzienia za nic to i tak zbyt wiele. Gdzie odszkodowanie? nie
    ma, za to są dalsze represje.
    Dyktator to już mu wystarczy. mam nadzieję napiszą mu na grobie to samo co
    Husseinowi.
    "Tu leży dyktator odpowiedzialny za nieszczęścia wielu prześladowanych
    ludzi"

    > Nie przypominam sobie, zeby ZOMO uniemożliwiało jeżdzenie.

    ma pan sklerozę jak Miler przed komisją śledczą.

    > Zastrzegam, że nie mówimy o pierwszej zimie stanu wojennego, gdy
    > ograniczenia były surowsze, lecz o całym trzyletnim okresie.

    3 miesiące dla młodego człowieka to wieczność. Proszę sobie wyobrazić, że
    nawet nie mogłem odwiedzać w innym mieście mojej obecnej żony, a wtedy
    sympatii.
    Ja tym komunistycznym łobuzom takim jak pan nie zapomnę tego więzienia w
    mieście za nic.

    > Paliwo było, racjonowane, ale było dostępne.

    Był czas że nie było dostępne, a 20 litrów na kartki to gdzie można było
    jechać?
    Za miasto dwa razy na miesiąc? W ogóle na samochód nas nie było stać wtedy.

    > Jedzenie było. Nie opowiadaj bzdur, że nie było jedzenia.

    Oszuście i kłamco przestań bredzić i wybielać tą bandę Jaruzelskiego.
    Byli ludzie, którzy nie mieli jedzenia, którzy niedojadali, głodowali. Nie
    było owoców, witamin, co młodym szczególnie jest potrzebne do prawidłowego
    rozwoju.
    Przestań pan na siłę kłamać bezczelnie.

    > Zobacz, zobac. I przyznaj się wreszcie. Ewentualnie spuść lanie
    > dzieciakowi, o ile ty nie jesteś tym dzieciakiem.

    Za co lanie? za pisanie prawdy? teraz już za to nie leją.
    Patrz Artykuł 54 konstytucji.
    Kto nie przestrzega konstytucji i donosi do TPSA powinien wyjechać do Rosji.

    > Z takim podejściem nie masz co szukać na rynku pracy.

    Oczywiście, bo rynkiem pracy w Polsce też rządzi ta sama mafia z SLD?

    > Niestety prawem jest to co uchwalił sejm. I tego prawa maz przestrzegać,
    > czy ci się to podoba czy nie.

    To nie jest prawo, tylko reguły reżimu, których przestrzeganie reżim wymusza
    na wielu z nas.

    To staram się od dawna powiedzieć w tej grupie innymi słowami.
    "Prawem jest to, co uważam za słuszne"
    Grzegorz Kruk, Ph.D.
    Art 54 konstytucji