  • Data: 2005-01-07 04:59:33
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Wojtek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej_K wrote:"Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał(a)

    > pracownicy oraz studenci [.....................]
    >
    > "Nie ma takiego numeru, nie ma takiego..." - Człowieku!,
    > jaja sobie robisz czy szukasz naiwnych.? Żadna uczelnia,
    > żadna inna firma nie ma podpisanych żadnych indywidualnych
    > umów. Przestań bredzić.

    Ja mysle ze pytlujesz o sprawach o ktorych nie masz najmniejszego pojecia. Co
    gorsza bezpodstawnie nie majac zadnych dowodow i powodow za wyjatkiem wlasnej
    nie uzasadnionej przemadzalosci zarzucasz komus (G.K.) klamstwa..
    Mowie tak dlatego, ze ja tez mam programy MS na tej samej zasadzie co Grzegoz
    K.