  • Data: 2005-01-08 11:20:43
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 7 Jan 2005 22:10:40 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsj8x9qpfmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Dla czlonków mafii, która rzadzila Polska od pewnego czasu.

    Jeszcze raz powtórzę. Idź do górników do biedaszybów i powiedz im, że za
    komuny było im gorzej. Możesz też wpaść na jakas popegeerowską wieś.
    Ciekawy jestem czy dasz radę wrócić o własnych siłach.

    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2481636.html
    69.html

    Rumun był przśladowany bo paru durniów z Solidarności podało do wiadomości
    publicznej jego nazwisko. A co to ma wspólnego ze stanem wojennym w Polsce?

    > No wszystko jasne praca robotnika jest ci??sza od pracy naukowca, bo
    > robotnik montuje ?opat? w fabryce a inny ni? kopie, a trzeci zasypuje to
    > co drugi wykopie i w ten sposób wszyscy maj? prac?. Natomiast pracownik
    > naukowy na siedz?co pracuje nad nowymi technologiami, które przynosz?
    > Japonii,
    > Ameryce i Europie zachodniej miliardowe zyski. np. komputery, CD ROM-y,
    > DVD, telewizja satelitarna, monitory LCD, aparaty cyfrowe........
    >
    > Rozumie pan juz dlaczego komunizm jest do niczego?
    > Wkrótce gdyby komuni?ci d?u?ej rz?dzili byliby?my dla Amerykanów jak
> [...]

    Czyli "Sanacja nie dała ludowi telewizji, a Polska Ludowa nawet kolorową"
    O to ci chodziło?

    > Niby czemu ma to by? logiczne? Dlatego, ?e pracownik naukowy jednym
    > eksperymentem mo?e da? prac? milionom ludzi na ?wiecie i pomnozyc zyski
    > tysiecy firm o miliardy dolarów, je?eli powstanie co? nowego godnego
    > wdro?enia do produkcji, jak np. tranzystory -> uklady scalone ->
    > komputery osobiste? i zwykle jest 'underpaid' - zbyt malo mu placa,
    > wedlug komuny i
    > panskiej glupiej glowy musi mniej jesc niz robotnik i ?eruje na nim 100
    > 'zydów'.

    Czy takie pojecia jak "wydatek energetyczny" i "zapotrzebowanie na
    energię" są ci znane doktorku? Na całym świecie, także w USA różnicuje się
    normy wyzywienia dla osób wykonujących pracę fizyczną i normy dla osób
    wykonujących pracę umysłową. Machający łopatą zuzywa więcej energii więc
    musi jeść więcej. Nie ma to żadnego podtekstu politycznego. A co do onych
    Żydów to chyba się zagalopowałeś.

    > Tak myslalem.

    Mój pradziadek poległ na polu chwały. Jestem z niego dumny. Masz coś
    przeciwko temu?

    > Do rzeczy to ten rzad nie jest, bo gdyby byl mialbym pewnie wiecej
    > publikacji.

    Aha, czyli rząd jest winien temu, że masz mało publikacji. Genialne. Za co
    jeszcze odpowiada rząd? Za to, że nie ma zimy tego roku?

    > Póki co wlasciciele i rektorzy prywatnych uczelni stoja na stanowisku, ze
    > jezeli beda placic troche wiecej niz na uczelniach panstwowych, to
    > bedzie to i tak atrakcyjna oferta dla 'doktorków'.

    To jest właśnie wolny rynek doktorku. O to walczyłeś. Rynek ustalił twoją
    wartość i dostajesz tylko tyle ile jesteś wart. może w USA byłbyś wart
    więcej. ale tutaj jesteś wart tylko tyle.

    > Gdyby rzad podniosl pensje na panstwowych uczelniach do poziomu Unii,
    > poniewaz spodziewaja sie od nas porównywalnych rezultatów pracy naukowej,
    > ktorej wyniki powinny byc publikowane na zachodzie, z których bedzie
    > korzystal caly Swiat, to gdyby rektor prywatnej uczelni utrzymywal wciaz
    > niskie place, wszyscy by odeszli i zostalby sam na sam z budynkiem i
    > personelem technicznym.
    >
    > Pan to rozumie, czy jest pan zbyt glupi, zeby to zrozumiec?

    A gdyby rząd ustalił minimalne pensje na poziomie 1 miliona złotych to
    wszyscy byliby milonerami? A gdyby rzad ustalił, że dolar kosztuje
    złotówkę? Odczep się od rzadu doktorku, twoim pracodawcą jest prywaciarz i
    tylko do niego miej pretensje. Albo wyjedź z tego kraju jak ci tu tak
    niedobrze. Polecam www.jobcentreplus.gov.uk

    > Nie jestem dzieciakiem.

    Niestety, nie widac. A mizerna wiedza na temat realiów okresu komuny tylko
    tą tezę popiera.

    > Nigdzie nie uciekam.

    Wywołany do tablicy raczej nie ma szansy uciec.

    > A kto?

    Czyli ceny paliwa w Anglii i Niemczech ustala ruska mafia? To chciałeś
    powiedzieć dzieciaku-doktorku?

    --
    Falkenstein
    skazania.