  • Data: 2005-01-06 21:40:44
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > Na tym polega ich praca... Jezeli juz do kogos ida w jakiejs sprawie
    > to moga sprawdzic przy okazji i inne rzeczy.

    na chybił trafił?
    O ile sie nie myle sam pisałes ze w tej sprawie nie rewidowali domów na
    chybił trafił...
    Czyli jak ukradna portfel na mojej ulicy to beda przeszukiwac domy na całej
    ulicy? Bo nie rozumiem innego powiazania? Jezeli wiedza o kogo chodzi w tej
    sieci to udaja sie do tej osoby, ewentualnie do administratora sieci, ale
    po co nekac goscia który ukladał kable? Albo tego który sprzedał sieciowki?

    > No jezeli ktos w tej sieci na masowa skale piractwo udostepnia, np
    > poprzez jakis hub DC to mozesz sie spodziewac jakiejs kontroli ;P

    nie rozumiem... dlaczego ja?

    > Bez przesady. Policjant tez czlowiek, problem w tym, ze z powodow
    > niskich plac nie zawsze trafiaja tam najlepsi ;)

    to tak samo jakby powiedziec ze ktos kto kłamie to nie mówi całej prawdy
    ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")