  • Data: 2005-01-07 20:49:54
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj78dk1xmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Dostawy do sklepów odpowiadały zamówionej ilości towaru, wynikającej z
    > rozdzielnika. Przywożono tylko tyle, by wszyscy mogi wykupić kartki.
    > Towaru nie było w nadmiarze dlatego nie leżał.

    Bzdury i komunistyczne kłamstwa.

    > I dlatego nie pamiętasz, ze zakazy podróżowania obowiązywały 3 miesiące a
    > nie 3 lata, a przydział mięsa wynosił 2 kg a nie 0,2 kg?

    Dla mnie w wieku 18 lat 3 miesiące to było tak jak dla zgrzybiałego starca
    jakim pan jest 3 lata, a 2 kg kości to w rzeczywistości 0,2 kg prawdziwego
    mięsa.

    > Konkretnie ilu wymordowali.

    około 5000000 ofiar tak szacuję pi razy drzwi - zamordowanych i tych bitych,
    których komunie nie udało się zamordować od roku 1945 w Polsce i innych
    krajach komunistycznych.
    mam rację?

    > zamieszki były najczęściej dlatego, że kotlet zdrożał.

    Panu tak mówili w UB? Trzeba w coś wierzyć proszę pana. Jedni wierzą w boga,
    a tacy jak pan w słowa UB i rzecznika Jerzego Urbana.

    > Jakie wybory? Coś z wiedzą o realiach u ciebie kiepsko doktorku.

    Jaruzelski sam się wybrał - zgoda. Pierwszy samo wybrany dyktator w Polsce,
    któremu chcieli tacy jak pan dać Mercedesa rządowego z kierowcą do końca
    życia, bo się sam wybrał ze swoją kliką prezydentem.
    Potem były wybory i wygrał Wałęsa potem znów wybory i wygrał Janukowycz.

    > No pewnie. Dzisiaj jest lepiej. Wcale nie musisz czekać. Wystarczy 100-150
    > tysięcy złotych na stół i mieszkanie twoje.

    Pęczak chyba za tyle siedzi, może za więcej.
    Może chciał kupić sobie mieszkanie szybciej. Wcale nie jest lepiej. Jest tak
    samo i będzie tak samo dopóki będzie rządzić SLD, a może być jeszcze gorzej,
    gdy zacznie rządzić jakieś ekstreamalnie nacjonalistyczne ugrupowanie. To
    nie Naród rządzi w Polsce, jak mówi konstytucja, tylko ruscy i ich kacapska
    polityka. Nie wiem jakim cudem nie udało im sie kupić polskiego przemysłu
    paliwowego i polskiej energetyki.

    > Ale za komuny można było owo mieszkanie dostać bez wykładania tak dużych
    > pieniedzy.

    To były duze pieniądze na owe czasy.

    > Były pożyczki bezzwrotne zakąłdów pracy, umorzenia, zapomogi.

    Muszę napisać podanie o umożenie pożyczek. Może zacznę żyć.

    > Ale dyskusja była o tym, że po 5 latach od wpłacenia wkładu jeszcze nie
    > dostałeś mieszkania, a ja napisałem, że moi rodzice czekali 20 lat.

    A ja czekam ponad 20 lat i się nie doczekam.

    > Doktorku, czy ty sobie kpisz? Tego nawet nie warto komentować!
    > Ruscy na polecenie Husseina ustalali wycokie ceny benzyny w Polsce? ROTFL!

    A kto ustalił tak wysokie ceny ? 3,98 za litr już płaciliśmy, a Amerykanie
    płacą nie całe 2 zł za litr i mają 10 razy wyższe pensje.

    > A poza tym w wielu krajach europejskich benzyna jest znacznie droższa niż
    > w Polsce. Tam też działa ruska mafia?

    A nie?

    > Jak wyjrzę przez okno widzę 7 bloków. Kazdy z nich ma 60 mieszkań, w
    > których mieszkają średnio po 2 osoby. Daje to ponad 800 znajomych prezesa
    > tylko w blokach, które widzę. Czy teraz widzisz absurd swego twierdzenia
    > doktorku?

    Sam jest pan absurdalny. Nie wie pan ile znajomych może mieć prezes i jego
    znajomi.

    > O głód. Bezrobocie, bezdomność. Brak prespektyw dla milionów ludzi. O
    > galopującą inflację.

    dolara ? :)))

    > O to, że nie dostałeś mieszkania.

    komuna jest winna. mecenas Roman Giertych - człowiek roku powiedział:
    "Chochoły z SLD powinny odejść"

    > Moi rodzice także nie należeli do PZPR. A mimo to ja wyjeżdżałem.

    Dziwne.

    > Dziwne. Bo ja dostałem.

    Dziwne

    > W 1 klasie szkoły podstawowej byłem z rodzicami w RFN, Holandii, Belgii i
    > Francji. Mój ojcec objechał prawie cały świat. Ja byłem na obozach i
    > koloniach na Krymie, w NRD i w Bułgarii. Jkaoś kiepsko popiera to tezę o
    > więzieniu.

    to za to kocha pan komunę.
    Był pan faktycznie wyjątkowy. Prawie jak Kwaśniewski.

    > Za co to odszkodowanie? Jakie więzienie? Za co siedziałeś?

    Miasta na poczatku stanu wojennego zamienili w wiezienie. Kazdy prawie wtedy
    siedzial i nie mogl wyjechac, oprocz kacapskich UBeków, gestapowskich
    komunistycznych policjantów, ZOMOwców, pracowników hunty Jaruzelskiego i
    takich gnid jak pan.

    > Oj biedactwo. Trzy zimowe miesiące bez możliwości wyjazdu za miato,
    > straszne. Wystąp biedaku o odszkodwanie, to o tobie w gazecie napiszą.

    To jest polskie prawo.

    > Twoje prawo. Ale pamiętaj, że pewien Żyd zwany Chrystusem kazał miłować
    > nieprzyjacół swoich, przebaczać i nie nosić w sercu urazy.

    To niech pan go slucha. Moze posmierci bedzie pan w niebie.
    Zapewne pan mysli, ze pana kolega policjant Piotrowski tez dolaczy do pana.

    > nie 20 litrów tylko 3 tankowania. Razem 30 litrów do malucha albo 45 do
    > poloneza/dużego fiata. Znowu nieścisłość doktorku. Coś kiepskie masz
    > wiadomości.

    Nie mialem wtedy samochodu. Tylko dobrzy komunisci mogli miec. No i
    prywaciarze.

    > Ale wielu ludzi było stać. Kupili samochody za śmieszne pieniądze na
    > przedłpłaty, asygnaty, kupony.

    A reszta na to robila. Wystarczylo dobre poparcie w partii PZPR.

    > Kłamiesz, doktorku. Owszem nie było cytrusów - nie było cytryn,
    > pomarańczy, mandarynek.

    Za to byl portret Stalina i Hitlera u kazdego takiego smiecia jak pan.

    > A w zimie były kompoty. Jak ktoś nie zrobił to jego strata.

    :)))

    Patrz Artykul 54 konstytucji.

    > Nauczysz się wreszcie doktorku, że zgodnie z konstytucją prawa i wolności
    > obywatelskie podlegają ograniczeniom określonym w ustawach?

    kumunistycznych ustawach?

    > Nie. Bo jeżeli zgóry zakładasz, że jakiejś pracy nie podejmiesz, bo to
    > uchybia twojej godności, to znaczy, że za krótko byłes bez pracy.

    Rozumiem ze pan nie mialby problemow z podjeciem pracy jako homoseksualna
    prostytutka.
    To tez praca.

    > To jest prawo, bo zostało uchwalone. A prawo jest prawem, niezaleznie od
    > tego, co sobie o tym myslisz. Ustrój w którym przestrzega się tylko tych
    > reguł, które nam się podobają nazywa się anarchią.

    On sie nazywa sprawiedliwosc w krajach rezimu jak ten.

    > A to już brzmi jak cytat z jakiego wodza narodu stojącego na czele państwa
    > totalitarnego. Bo co się stanie, gdy inni uznają za słuszne co innego?

    Bedzie inne panstwo totalitarne.

    W panstwie policyjnego rezimu nie jest anarchia uwazac za prawo to co uwaza
    sie za sluszne.
    Gdyby Polska byla faktycznie krajem demokratycznym to bylaby anarchia, ale
    jest nim tylko z nazwy i z konstytucji. Jedynie na pokaz. W rzeczywistosci w
    rzadzie korupcja i prywata wlasnych interesów. niektórzy policjanci
    naduzywaja agresji i wladzy wbrew konstytucji. To nie jest demokracja. W
    kraju demokratycznym jak mówi konstytucja rzadzi Naród. W Polsce odszedł
    premier, odszedł marszałek sejmu, a Naród nie miał prawa wybrać nowych.
    Wybrali swoich "sami swoi".

    Grzegorz Kruk, Ph.D.