eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6112d1d9$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <6112dc26$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <6jvr2pcvo6s$.1pl88vtxsr8ph.dlg@40tude.net>
    <6114fe57$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <7pb2dlks6jj6.1hkk2gugfdu0y$.dlg@40tude.net>
    <61150ba7$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@4...net>
    <6115773a$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <2viRI.709200$J67.270887@fx05.ams1>
    <1kjxnq7hpxubw$.xii4be2mm3qk.dlg@40tude.net>
    <61162e68$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <611656f5$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@4...net>
    <6116883e$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@4...net>
    <QYDRI.685636$Yc1.366303@fx14.ams1>
    <61179103$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@e...not.valid>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy
    "wiarygodności" policji]
    Date: Sat, 14 Aug 2021 13:59:41 +0200

    W dniu 14.08.2021 o 13:34, TomN pisze:

    > To się polcjanciku tympy zdecydy, czy ratownicy z karetnki mogą stwierdzić
    > zgon, czy nie mogą...

    Nie możesz sobie sam sprawdzić w ustawie? Ja mam jakieś inne Google?

    Ad rem, to krynico mądrości zależy to od kontekstu pytania. To, że ktoś
    nie żyje może "stwierdzić" każdy, tyko nie ma to żadnej mocy prawnej.
    Ratownik może to stwierdzić w rach prowadzonej akcji żeby mogli
    ewentualnie przerwać reanimację. Lekarz, jak stwierdzi, to jest to
    urzędowe stwierdzenie.

    Przykładowo Niemcy mordując w obozach nie wydawali właśnie aktów zgonu.
    w konsekwencji czego te osoby są formalnie "zaginione", a nie zmarłe.
    Zajrzyj sobie do prawa cywilnego celem sprawdzenia, jakie są tego
    skutki, ale między innymi stąd problemy z kamienicami.

    --
    Robert Tomasik