eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-20 11:24:58
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Aug 2021 09:56:55 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Co to jest karetka "rezerwowa". Zapasowa, to jest po prostu dodatkowy
    > samochód, który załoga systemowa może użyć w zamian za uszkodzony.

    No, a jak ten podstawowy naprawia, a zapasowy realizuje zlecenia
    systemu, to "firma" moze uzyc podstawowego do innych celow ...

    > Nie mam pojęcia. Mogę Ci powiedzieć, jak działa współdziałanie z GOPR
    > czy WOPR, ale u nas nie ma kopalń mających swoją służbę zdrowia.

    Mnie tam o te szpitalne chodzilo ... ale w Katowicach to moga byc
    jeszcze inne :-)

    > Nie mam zielonego pojęcia, ale nie zdziwił bym się, jakby miał.

    Miedziowe Centrum Zdrowia sie to nazywa :-)

    https://www.mcz.pl/

    Oddzialu psychiatrycznego nie ma.

    > Po to samo, co gdzie indziej. Zabezpieczają pomoc medyczną dla operacji
    > policyjnych przykładowo. Albo są na strzelnicy w razie prowadzenia
    > strzelań - choć to się akurat zmieniło.

    Wow.
    I sa w nich lekarze, czy tylko ratownicy, czy ... policjanci lepiej
    przeszkoleni ?

    > Przepisy nie wymagają.

    Cos mi chodzi po glowie, ze gdzies tam sie wymaga karetki na
    imprezach.

    > Ale coś mu musisz przekazać.

    "jest podejrzany o smierc" :-)

    > Pytasz o praktyczną, czy forlaną stronę?

    A to pytam o jedno i drugie.

    > Niestety. Ale pomyśl, jaki to był odsetek wszystkich przypadków.

    Na szczescie ktos odkryl.

    Ale jak sobie przypomne jakie plotki o cenach za organy kraza ...
    dziwne, ze tak malo.

    J.