eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-15 23:35:39
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Aug 2021 21:17:42 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > To nie jest karetka Pogotowia Ratunkowego. Te mają oznaczenia w kołach
    > (R), (S) itd.

    > Co to jest to EMC?

    Firma-wlasciciel tego szpitala.

    > No i teraz trzeba by ustalić, co rozumiesz "czasem".

    Szpital panstwowy czy samorzadowy zglasza do "systemu" chec
    swiadczenia uslug karetka, i czasem swiadczy, a czasem mowi
    dyspozytorowi "chwilowo zajeta"

    > No teoretycznie pewnie poza systemem jak karetka gdzieś stoi na bazie,
    > to by można ją wziąć i węgiel nią wozić, ale nie słyszałem o takim
    > przypadku.

    Dzieci kom^H^H^H dyrektora do szkoly :-)

    > Policjanta służby kryminalnej z tzw. średniego aktywu kierowniczego. Co
    > Ci to powie?

    Wystarczy mi, ze policjanta.
    Ale jak sie patrzee w algorytm, to chyba nie ma innych praw i
    obowiazkow niz zwykly "patrolowy".

    Czyli rzeczony policjant ma ocenic, czy jest podejrzenie przestepstwa,
    bez ogladania zwlok, bo tego mu nie wolno :-)

    > Nie mam zielonego pojęcia.

    Miejmy nadzieje, ze dyzurny ma :-)

    > Tu się dowie, że należy zadzwonić na 112. :-)

    Jest to jakas strategia :-P

    J.