eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-14 14:26:04
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:6117b02e$0$524$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Nie możesz sobie sam sprawdzić w ustawie? Ja mam jakieś inne Google?

    No właśnie tympy polucjancie google pokazuje twoje wypierdy, w ktorych raz
    twierdzisz tak a raz siak. Dlatego sie u źródła dopytuję:

    <cite>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Ratownik nie może stwierdzić zgonu.
    </cite>

    <cite>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 14 Aug 2021 11:46:43 +0200

    > Nie majÄ... uprawnieĹ,, do ustalanie czy ĹĽyje czy nie, czy teĹĽ do wystawiania
    > karty zgonu?
    Karta zgonu poza stwierdzeniem faktu, ze ktoś nie żyje zawiera
    informacje o przyczynie zgonu. Tej ratownik stwierdzić nie może.
    </cite?

    To szybka odpowiedź z twojej strony:
    Ratownik medyczny, który przyjechał karetką na wezwanie
    A) Może stwierdzić zgon
    B) Nie może stwierdzić zgonu

    Ponieważ to grupa prawo, to zapewne odpowiedź uzasadnisz odpowiednimi
    przepisami, tak, żeby już było jasne w którym z postów wyżej cytowanych
    konfabulowałeś!

    I drugie (tak przy okazji)

    Karetka, która przyjechała jak wyżej
    A) Może zabrać na pokład "zwłoki" przy których tylko ratownik stwierdził
    zgon
    B) Nie może gdy lekarz, który akurat był w załodze karetki stwierdził zgon
    C) Nie może bezwarunkowo

    Oczywiście odpowiedź uzasadnij ;P

    --
    'Tom N'