eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-20 17:11:50
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.08.2021 o 16:12, J.F pisze:
    > Czyli jak rozumiem - maja np 5 karetek, a 4 jezdza dla "systemu" i
    > pieniadze za to biora. A piata moze robic inne zadania ... to nie musi
    > byc konkretna piata :-)

    Tak

    > No widzisz - czyli karetka moze byc raz "w systemie", a innym razem
    > trupy przewozic :-)

    Teoretycznie może. Nie słyszałem o czym ś takim z powodów sanitarnych,
    ale teoretycznie, jakby to odkażać :-)

    > No ale jesli ustawa wymaga "karetki", to odpowiednio wyposazona
    > karetka musi stac.
    > Mowisz, ze moze byc to pojazd karetkopodobny?

    Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie
    minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym
    imprezy masowej

    > Ja tam pije do tego, ze policjant nie lekarz, wiec nawet nie moze
    > zgonu stwierdzic. Wiec mamy zaledwie podejrzenie zgonu :-P

    Zbyt zawile piszesz. Trudno mi sie domyślać, o co Tobie może chodzić. A
    tu oszołomy czepiają sie każdego przecinka. Czasem stwierdzić, ze gośc
    nie żyje może każdy. Czasem ratownik medyczny zostawia kartę
    informacyjną. Tak, czy siak kartę zgonu ktoś ostatecznie musi wydać i
    prokuratorska sekcja zwłok nie ma do tego za wiele.

    > No ale bieglego przy podejrzeniu zabojstwa to moze policja powolac,
    > czy to juz sledztwo dla prokuratora, a nie sprawa dla policji?

    Zabójstwo, to śledztwo i postanowienie wydaje prokurator.

    --
    Robert Tomasik