  • Data: 2004-08-19 20:51:38
    Temat: Re: Policja i Straz Miejska moga mi nagwizdac ? - ponownie
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "R6" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cg2vc1$g78$1@inews.gazeta.pl...

    > skad to wiesz?
    > moze pamietasz jeszcze symbol tego znaku?
    > bo jesli nie ma go w zalaczniku ze wzorami to tak jak pisalem moze sluzyc
    > tylko jako lokalna atrakcja..

    Nie do końca :)
    Kilka lat temu miałem wątpliwą przyjemność pofatygować się na kolegium w
    identycznej sprawie.
    Straż miejska włożyła mi za wycieraczkę kilkanaście karteczek, bez żadnego
    odzewu z mojej strony.
    Widocznie ciśnienie im się podniosło i zaczeli zakładać mi blokady na koło.
    Odbywało się to mniej więcej tak, że przyjeżdżali w nocy i zakładali sobie
    blokadę. Ja, wychodząc rano do pracy dzwoniłem sobie do nich, dziękowałem za
    zabezpieczenie samochodu oraz zapraszałem panów na miejsce i prosiłem o jej
    zdjęcie. Oczywiście nie miałem ochoty zapłacić za tą usługę...
    I tak się woziliśmy z 8 razy do czasu, aż pewnego wieczora sam zadzwoniłem
    do nich z informacją, że już wróciłem do domu i że mogą przyjechać
    zabezpieczyć mój samochód na noc :) W sumie źle zrobiłem, bo od tego momentu
    przestali to robić i ktoś mógł mi rąbnąć to autko :)

    Przed kolegium moja argumentacja była identyczna, tzn. w PoRD nie ma takiego
    znaku. Na drugim posiedzeniu (kolegium musiało zapoznać się z PoRD)
    stwierdzono, że rzeczywiście takiego znaku tam nie ma !
    Ale kolegium to ciało wielce dociekliwe więc postanowiło dogłębnie wyjaśnić
    sprawę i zaprosiło mnie na trzecie posiedzenie, na którym ustalono, że
    istnieje (o ile dobrze pamiętam) rozporządzenie ministra gospodarki
    przestrzennej, które wprowadza takie znaki !
    Miałem nawet gdzieś to zapisane, ale nie sprawdzałem, bo kolegium uznało
    mnie winnym popełnienia wykroczenia i ukarało mnie karą nagany i obciążyło
    jednynie kosztami postępowania w wysokości 6zł. W końcu nauka kosztuje :)

    Nie chciało mi się ganiać po sądach, więc sobie wtedy odpuściłem, ale
    ostatnio za wycieraczką samochodu znów znalazłem znajomą kartkę... Ciekawe
    czy załoga posterunku się zmieniła czy też są jakieś nowe wytyczne ?

    CDN... kiedyś nastąpi

    pozdr.